עורך דין תעבורה מומלץ

זמן קריאה: 2 דקות

ישנם מי שטועים ומקלים ראש בעבירות תעבורה כאילו אין מדובר בהליך פלילי לכל דבר ועניין בו המדינה מגישה כתבי אישום ותובעת לדין את מי שיש ראיות מספיקות לטעמה להוכיח כי עברו על החוק.
רשויות המדינה כולן מייחסות חשיבות עליונה לאכיפת חוקי התנועה, החל מן הרשות המחוקקת המקנה כלים בחוקים ותקנות (פקודת התעבורה בראשם), דרך הרשות המבצעת (משטרת התנועה והמשטרה בכלל המשקיעים מאמץ רב בתפיסת עברייני תנועה) וכלה ברשות השופטת המפעילה ערכאה מיוחדת המוסמכת לחרוץ דינם של מי שמואשמים בביצוע עבירות תנועה, הלוא היא בית המשפט לתעבורה.

מכיוון שביצוע עבירות תנועה מעמיד בסכנה לא רק את מבצע העבירה אלא גם משתמשים אחרים בדרך יש טעם בנקיטת סנקציות כבדות כנגד מי שאינם מקפידים לנהוג עלפי חוקי התנועה כלשונם, כל זאת במיוחד כאשר ביצוע עבירת התנועה הוביל, לרוע המזל, להתרחשות תאונת דרכים בה נגרם נזק לרכוש ולא כל שכן כאשר נפגע, או, חס וחלילה, נהרג אדם.

מי שנפתח כנגדם הליך משפטי שעניינו ביצוע עבירת תנועה יתקשו להתנהל בעצמם מול הרשויות באופן שימזער את הנזק העלול להיגרם להם. ליווי משפטי יבטיח שימוצו כל האפשרויות להשיג תוצאה מיטבית.

פנו ללא דיחוי לקבלת ייעוץ משפטי

כדי לאפשר לעורך דין תעבורה להיעזר בכל כלי משפטי העשוי להיטיב את מצבכם חשוב מאוד לפנות לקבלת ייעוץ וליווי משפטי בהקדם האפשרי. למעשה ניתן ליצור קשר עם עורך דין תעבורה מומלץ כבר במעמד עצירתכם בכביש, הזכות להיוועץ בעורך דין עומדת לרשותכם ומי שישכיל להתחיל לנצלה מוקדם ככל שניתן יציב עצמו בעמדה טובה יותר ויגדיל את הסיכוי לקבל עונש מזערי.

לעיתים יוכל עורך דין תעבורה לבטל הליכים שכבר החלו או למנוע פתיחתם מלכתחילה, ככל שתאפשרו לעורך דין שכזה להיכנס לעובי הקורה מוקדם יותר כך תעצימו את הכוח שימצא בידיו לסייע לכם.

בחירת עורך דין תעבורה

חשוב לדעת כי רק בידי עורך דין המתמחה בתחום דיני תעבורה מצוי הידע המקצועי והניסיון הנדרש כדי להעניק ליווי משפטי יעיל למי שמתמודדים עם הליכים מכל סוג שהוא הקשורים בעבירה על חוקי התנועה. לפיכך, אין למסור את הטיפול בעניינכם לעורך דין שאין זה תחום עיסוקו העיקרי ויש להקפיד לקבל שירותים משפטיים רק מעורך דין תעבורה מומלץ.

בעת הצורך פנו אל עורך דין תעבורה שאתם בטוחים שהוא בקיא ומנוסה גם בטיפול במקרים מן הסוג שלכם. כך למשל במקרה קיצוני של מי שעלול למצוא עצמו מואשם בהריגה מכיוון שגרם לתאונת דרכים קטלנית טוב יעשה אם יוודא שעורך הדין שלידיו הוא שוקל למסור את ייצוגו כבר טיפל בתיקים מעין אלה בהצלחה.

עורך דין מקצועי, מסור ושעימו יש לכם שפה משותפת

עורך דין תעבורה שבידיו תפקידו את הטיפול בעניינכם צריך להיות בעל מקצוע מן השורה הראשונה, המעניק ייצוג מסור ללקוחותיו. לא פחות חשוב שתרגישו שיש לכם עם עורך הדין שלכם שפה משותפת, “כימיה” אם תרצו. אין פירוש הדבר שהיחסים ביניכם צריכים להפוך חבריים אלא רק שיהיה זה אדם שנוח לכם לדבר עימו, היודע לתאר את המצב לאשורו בשפה המובנת לכם, להדריך אתכם ולקבל מכם את מלוא המידע הדרוש לו.

משרד עורכי דין גולדברג מתמחה בתחום דיני התעבורה. נוכל להעמיד לרשותכם עורך דין תעבורה מומלץ אשר יעניק לכם ליווי משפטי איכותי מן המעלה הראשונה לכל אורך ההליך המשפטי עימו אתם נדרשים להתמודד.

אל תחשבו פעמיים ותפנו אלינו בכל עניין הקשור לעבירות תנועה מן הקלות שבהן וכלה בחמורות ביותר, כולל במקרים של מעורבות בתאונות דרכים. נשמח לעזור לכם בכל נושא ולתת לכם את השירות הטוב ביותר שאתם יכולים לקבל.

עודכן לאחרונה בתאריך 21 ביוני 2023 ע"י עו"ד תעבורה אוריאל גולדברג

השאירו פרטים לשיחת ייעוץ
ללא התחייבות

או חייגו עכשיו

מאמרים נוספים:

מהירות מופרזת

גם ב-2023 עבירות מהירות מופרזת כנראה ישארו הנפוצות ביותר ולכן גם הנאכפות ביותר. אם גם אתה חוטא לפעמים ב”קיק” , הנה מה שהולך לקרות לך

המשיכו לקרוא »
שלילת רישיון

שלילת רישיון

שלילת רישיון נהיגה זה עונש חמור עבור מי שתלוי ברכב לעבודה או כדי להגיע אליה. לעיתים שלילה מחוייבת כדי למנוע נהיגה ממי שמסכן משתמשים בדרך

המשיכו לקרוא »
מאמרים נוספים:
מצלמת מהירות

מצלמת מהירות המצלמות הידועות לשמצה מכניסה לקופת המדינה מאות מיליוני שקלים כל שנה. המצלמות נועדו לאכיפה אוטומטית ללא צורך בנוכחות שוטר תנועה במקום. המצלמה מיועדת

המשיכו לקרוא »